
Statistike koje morate znati o e-mail marketingu
E-mail je bio tu od početka, i iako su mu mnogi predviđali mračnu budućnost – ne ide nikud! Evo nekoliko statistika u prilog tome:
- Prosečan korisnik globalno ima otvorenih 1.8 e-mail naloga
- Procene kažu da će do 2019. godine ukupan broj korisnika e-maila biti 2.9 milijardi
- Vodeći e-mail klijent iz koga korisnici otvaraju mailove je klijent Apple iPhone-a sa 33% svih mailova
- Velika većina istraživanja koja su rađena na ovu temu pokazuje da je utorak najbolji dan za slanje newslettera. Druga najbolja opcija je četvrtak, treća sreda
- Što se tiče doba dana – najbolje vreme je 11 ujutru, a najčešće dobre rezultate brendovi imaju između 10 i 15 časova
- Ukoliko je newsletter nedeljni, treba da sledi raspored i svaki put stiže istog dana u isto vreme
- Veoma važna stvar za svaki newsletter je kvalitetan welcome mail, i idealno je da osim personalizacije, sadrži i konkretne predloge i pozive na akciju jer statistike kažu da je to u najvećem broju slučajeva mail kome će korisnici posvetiti mnogo više pažnje nego onima koji slede
- Segmentirane e-mail kampanje imaju 15% veći procenat otvaranja, a oko 100% veći broj klikova u odnosu na nesegmentirane
- Upotreba emoji simbola u e-mail marketingu raste više od 500% godišnje prethodnih dve godine
- Procenat e-mailova koji sadrže animirane GIF-ove porastao je sa 5% na 10% u odnosu na prethodnu godinu
- Studije pokazuju da ukoliko e-mail sadrži video ima 96% veći CTR u odnosu na mailove koji ne sadrže
- Prosečan procenat otvaranja varira od industrije do industrije, ali je najčešće od 15% do 20%
- Oko 30% korisnika koji otvore e-mail na mobilnom telefonu, otvaraju ga kasnije makar još jednom na istom ili drugom uređaju
- Sve veći procenat mailova od ukupnog broja otvara se preko mobilnih telefona. Sada smo na oko 60%
- Konverzija je i dalje veća na desktopu, a statistike kažu da je oko 4%, dok je kod telefona to oko 1.3%
- E-mail je dodatna aktivnost dok korisnik već nešto radi – 69% korisnika čekira e-mail dok gleda TV, 57% dok je u krevetu, 79% dok je na odmoru
- E-mailovi koji dolaze kao posledica neke akcije i do 8x su više čitani od mailova koji se šalju masovno bez da im neka akcija prethodi
- Ako želite da poboljšate rezultate – najviše treba testirati naslov. Statistike kažu da čak 47% korisnika e-mail odlučuje da otvori samo na osnovu naslova
- Kada su specijalne ponude i rasprodaje u pitanju ovi mailovi obično imaju daleko veći open rate i CTR
- Idealno je da e-mail ima od 6 do 10 reči u naslovu.
Bez komentara