Za klijente koji žele VIP tretman: prioritet u rešavanju problema, monitoring servera i sajtova i semi-managed usluge održavanja servera, obezbedili smo posebnu uslugu koju pruža mCloud support u periodu od 8-20h časova radnim danima. Usluga podrazumeva ugovornu obavezu od 12 meseci ili više.
Ovaj nivo tehničke podrške podrazumeva prioritet u rešavanju tiketa, konsultantske usluge i pomoć u analizi i identifikaciji problema u radu, radnim danima od 8 do 20h putem ticketing sistema:
Održavanje servera
Monitoring resursa sa proaktivnom reakcijom
Monitoring servisa sa proaktivnom reakcijom
Monitoring sajta i sa proaktivnom reakcijom
Kod ove usluge korisnik mora navesti sajtove koje treba nadgledati. Za uslugu provere sadržaja na strani neophodno je da nam klijent dostavi element na stranici za koji možemo da se „vežemo“, odnosno da radimo proveru tako da budemo sigurni da uvek treba da se pojavi. Ovo je obično deo u footer-u ili neki sličan element. Ova provera štiti od prikazivanja „blanko strane“ koja bi pokazivala da servis radi ali korisnici zapravo ne bi videli sajt.
Podržani softver na serveru:
Na zahtev se mogu koristiti sledeće usluge:
Ostale napomene:
Naziv usluge | Mesečno u RSD |
---|---|
Mesečno održavanje servera (po serveru) | 15.000,00 |
Cena je prikazana sa PDV-om i odnosi se na mesečnu pretplatu.
Usluga održavanja servera se može dogovoriti i u naprednijem ili potpuno drugačijem obliku, za sve specifične zahteve javite nam se putem tiketa pa ćemo pripremiti odgovarajuću ponudu.
Pratite nas