VIP support

Home » Premium podrška » VIP support

Za klijente koji žele very important tretman: prioritet u rešavanju problema, monitoring servera i sajtova i semi-managed usluge održavanja servera, obezbedili smo posebnu uslugu koju pruža mCloud support u periodu od 8-20h časova radnim danima. Usluga podrazumeva ugovornu obavezu od 12 meseci ili više.

Specifikacija usluge VIP podrške

Ovaj nivo tehničke podrške podrazumeva prioritet u rešavanju tiketa, konsultantske usluge i pomoć u analizi i identifikaciji problema u radu, radnim danima od 8 do 20h putem ticketing sistema:

Održavanje servera

  • Redovna kontrola servera
  • VIP reakcija na prijavu problema (tiketu se daje prioritet među drugima)
  • Backup (snapshot) servera, u intervalu dogovorenom sa klijentom.

Monitoring resursa sa proaktivnom reakcijom

  • CPU – Iskorišćenje po tipovima (user, sistem, io)
  • MEM – Iskorišćenje po tipovima (ukupno, slobodno, swap)
  • MYSQL – Aktivnost, opterećenost, keš, optimizacija
  • Disk space/usage – Potrošnja prostora na disku
  • Disk utilization – Iskorišćenje diska (čitanje/pisanje)
  • APACHE – Iskorišćenje
  • NGINX – Iskorišćenje
  • Memcached – Iskorišćenje, zauzetost memorije
  • REDIS – Iskorišćenje, zauzetost memorije
  • Critical log – Kritične greške u logu.

Monitoring servisa sa proaktivnom reakcijom

  • Dostupnost baze (queries, konekcija, performanse)
  • dostupnost SFTP/FTP servera
  • dostupnost sajta i problemi sa sajtom (blank page, error dump, db unreachable…)
  • dostupnost mysql servera
  • problemi sa performansama ako je moguce sami da resimo bez kontaktiranja developera
  • problemi sa limitima Linux kernela
  • problemi sa padanjem jednog od servisa
  • OOM problemi.

Monitoring sajta i sa proaktivnom reakcijom

  • Očekivan kod (na primer 200)
  • Očekivan sadržaj na strani*
  • Merenje odziva sajta

Kod ove usluge korisnik mora navesti sajtove koje treba nadgledati. Za uslugu provere sadržaja na strani neophodno je da nam klijent dostavi element na stranici za koji možemo da se „vežemo“, odnosno da radimo proveru tako da budemo sigurni da uvek treba da se pojavi. Ovo je obično deo u footer-u ili neki sličan element. Ova provera štiti od prikazivanja „blanko strane“ koja bi pokazivala da servis radi ali korisnici zapravo ne bi videli sajt.

Podržani softver na serveru:

  • Apache, Nginx, Mysql (originalni, Percona), Memcached, Redis, PHP5.x-7.x, Docker, LiteSpeed
  • Podrzani OS:
  • Ubuntu (bilo koji)
  • CentOS (bilo koji)

Na zahtev se mogu koristiti sledeće usluge:

  • Optimizacija servera
  • Instalacija i konfiguracija dodatnih servisa koji su kompatibilni sa postojećim servisima i okruženjem
  • Kreiranje naloga za pristup server
  • Dodavanje hostova
  • Instalacija SSL sertifikata
  • Ažuriranje servera
  • Vraćanje servera iz backupa na drugoj ili istoj instanci
  • Podešavanje i održavanje Cloudflare usluge u cilju keširanja i zaštite
  • Podešavanje i održavanje NginX usluge.

Ostale napomene:

  • Servis monitoring ne podrazumeva da korisniku automatski stižu notifikacije sa našeg sistema, već ćemo ih prvo mi analizirati, pa ukoliko nije „lažna uzbuna“ javićemo vam šta je uočeno uz predlog mogućeg rešenja.
  • SLA – vreme reakcije u toku ovog perioda je 2h. Van radnih sati vreme odgovora je 12h. Trudimo se da sve incidente rešavamo u najkraćem mogućem periodu.