Full managed support

Home » Premium podrška » Full managed support

Proaktivna podrška 24×7 koju će vaši developeri posebno ceniti. Uključuje koordinaciju između korisnika i developera i third party partnera, redeploy servera, pomoć developerima (otklanjanje uskih grla, optimizacija aplikacija, podešavanje servera za specifičan workload, instalacija i podešavanje komponenti za pomoć developerima, poput git, composer, xdebug, NewRelic i sličnih) i ostale system administratorske poslove administracije servera.

Usluga uključuje:

● Migracija sajta/aplikacije i setup servera
● Proaktivni monitoring servera 24/7/365
○ nadgledanje rada svih servisa na svim serverima sa preko 300 senzora po serveru
○ nadgledanje brzine odaziva svih servisa
○ nadgledanje funkcionalnosti backupa
○ proaktivno otklanjanje problema u radu (većina problema se otkloni prije nego što nastane nedostupnost nekog od servisa)
● Korisničku podršku
○ pomoć pri korišćenju servera
○ otklanjanje sistemskih problema
○ saveti i pomoć pri korištenju
● Pomoć korisnicima pri rastu poslovanja
○ saveti i predlozi za poboljšanje usluge
○ upgrade / downgrade infrastrukture
○ migracije sadržaja
○ konsolidacije serverskih resursa
● Pomoć developerima
○ otklanjanje uskih grla
○ optimizacija aplikacija
○ podešavanje servera za specifičan workload
○ otvaranje portova i prilagodba firewalla i WAF-a za specifične vanjske servise
○ instalacija i podešavanje komponenti za pomoć developerima, npr. git, composer, xdebug, NewRelic i slični
● savjeti i konsalting
○ pomoć pri odabiru hosting platforme
○ pomoć pri korišćenju platforme
○ pomoć i saveti oko migracija, podešavanja i sigurnosti
● SLA
○ Proactive monitoring for all servers
○ Critical response time – 20 min
○ Regular response time – 1 h
○ Monitoring response SLA – 7 min
○ Start resolution time – 15 min.