
Zanimljive statistike mobilnog weba u 2017. godini
Statistike koje ćemo ovde izneti su globalne, i uglavnom se odnose na izveštaje iz 2016. godine. Imajte to u vidu kada čitate, i računajte da je trend rasta na strani mobilnih uređaja u odnosu na desktop računare.
Global vs lokal:
- Globalni odnos između platformi: 50% poseta dolazi sa mobilnih telefona, 45% sa desktop računara, 5% sa tableta. Odnos u Srbiji: 70% desktop, 26% mobilni, 3% tablet. (Statcounter)
- Kada su posete sa mobilnih telefona globalno u pitanju – 72% generišu Android uređaji, 19% iOS uređaji, 3.4 Nepoznato, 1.5% Nokia uređaji, 1% Windows. (StatCounter)
- Kada su posete sa mobilnih telefona u Srbiji u pitanju – 84% generišu Android uređaji, 10% iOS uređaji, 3.7% Windows uređaji, 1% Series 40 uređaji. (StatCounter)
- Kada su posete sa tableta globalno u pitanju – 66% iOS, 33% Android, 0.3% Windows (StatCounter)
- Kada su posete sa tableta u Srbiji u pitanju – 73% Android, 27% iOS (StatCounter)
Zanimljivi trendovi:
- 80% internet korisnika ima pametne telefone (Smart Insights)
- 36% e-mail čitalaca sa mobilnih uređaja koriste iPhone ili iPad (Informz)
- 89% vremena korisnici konzumiraju sadržaj iz mobilnih aplikacija, a 11% iz mobilnih browsera (Smart Insights)
- Korisnici koji dolaze sa tableta imaju najbolji odnos poseta i dodavanja proizvoda u korpu na online shopovima sa preko 8% konverzije (Smart Insights)
- Google kaže za 61% korisnika koji budu imali loše iskustvo sa sajtom koji nije prilagođen prikazu na mobilnim telefonima neće više nikada posetiti taj sajt. 40% njih će otići na sajt konkurencije. (McKinsey & Company)
- Od svih društvenih mreža, Pinterest ima najveći procenat korisnika sa mobilnih telefona i tableta – više od 64% (Mobile Marketing Watch)
- Procenjuje se da će do 2019. u Americi potrošnja na mobilni advertajzing biti veća od 72% digital ad budžeta (Marketing Land)
- Broj otvorenih e-mailova na mobilnim telefonima porastao je 180% u prethodne tri godine (Email Monday)
- 88% korisnika koji pretražuju internet u potrazi za lokalnim biznisima će stupiti u kontakt sa tim biznisima u narednih 24h (Nectafy)
- 48% milenijalsa video gleda isljučivo na mobilnom telefonu (BusinessOfApps)
- 40% mobilnih pretraga ima lokalni karakter (Google Mobile Moments Study)
- 70% korisnika će obrisati odmah e-mail koji se ne prikazuje kako treba (Blue Hornet)
- Kada su kuponi u pitanju, 10x više korisnika upotrebi mobilne kupone u odnosu na štampane (eMarketer)
2 komentara. Ostavi novi
Generalno ljudi zapostavljaju pinterest kao marketing strategiju…jako los korak. Pogotovo za SEO.
Ako je Google rekao da svi sajtovi trebaju da budu prilagođeni na mobilne verzije i to forsira već nekoliko godina šta tu ima više da se kaže, ako neko prati i gleda trendove u kojem će smeru ići to je svakako google.