Nekoliko saveta kako da unapredite komunikaciju i prodaju

јануар 15, 2018
Ivan Minić

Nemate inspiraciju kako da pokušate da unapredite svoje poslovanje? Pročitajte neke od narednih predloga. Verovatno ste do većine do sada došli i sami, ali vrlo verovatno se nekih niste setili 🙂

  • Proizvodite sadržaj za svoj brend koji se naslanja na relevante događaje
  • Ako svojim korisnicima dajete kartice za sakupljanje nalepnica ili pečata pri poseti, napravite malu izmenu – umesto da im date karticu sa 8 praznih mesta, dajte im karticu sa 10 mesta, ali popunite prva dva
  • Ako šaljete newsletter – segmentirajte one koji ga nisu pročitali, pa im nakon nekoliko dana pošaljite ponovo e-mail sa drugačijim naslovom.
  • Ako pravite oglase sa različitim oglasnim porukama kao test, napravite da sadržaj na landing stranicama prati te poruke
  • Iskoristite testiranja i ispitivanja vašeg proizvoda / usluge kao materijal za društvene mreže ili blog
  • Koristite (umereno i pristojno) Facebook grupe i forume da promovišete svoj proizvod
  • Organizujte nagradnu igru da prikupite (za remarketing ili newsletter) populaciju kojoj je vaš proizvod interesantan
  • Ako imate kompleksnu formu za naručivanje, stavite u vrh e-mail i čuvajte sve sesije, da biste mogli da sačuvate i podsetite korisnika čak iako nije popunio formu do kraja
  • Iskoristite svoju 404 stranicu da korisnicima pružite što korisnije informacije
  • Ako nakon poslate forme imate thank you stranicu, iskoristite i nju da korisnika dodatno vežete uz svoj brend
  • Ako korisnicima izbacujete prozor za prijavu na newsletter, ne prikazujte ga odmah, dajte im 25-30 sekundi pre prikazivanja i rezultati će biti neuporedivo bolji
  • Dopunite svoje poruke podacima – npr. ako kažete da nešto povećava prodaju to je ok, ali ako kažete da povećava prodaju 40% to je mnogo konkretnije i jasnije
  • Ako nudite previše opcija – smanjite broj i pojednostavite. Statistika sigurno govori da jedan deo opcija čini većinu prodaje, ukinite ostale, ostavite mogućnost customizacije, ali osnovu ponudu svedite na jasnu podelu gde će korisnik lakše odlučiti
  • Smanjenje cene nije rešenje. Ako verujete u svoj proizvod i njegovu vrednost, ne dozvolite da vam prva ideja bude smanjenje cene. Ako potencijalni kupac ne ceni vaš proizvod sada, verovatno neće ni ako spustite cenu. Razmislite da probate i sa višom cenom. Stavite u Excel, uporedite – promet – cena – profit
  • Pogledajte analitiku svog sajta – ako je procenat mobilnih poseta veliki, potrudite se da oni dobiju što bolje korisničko iskustvo
  • Ukoliko vam broj sharova sa društvenih mreža ne ide u prilog, tj ne pokazuje korisnicima da su na sjajnom mestu, nemojte ga prikazivati svuda i stalno
  • Ako korisnici pročitaju vaš (obimni) tekst do kraja, pozovite ih direktnije (popup npr) da ga podele na društvenim mrežama ili preporuče prijateljima.

Da li vi imate da podelite neku zanimljivu ideju? Pišite nam u komentarima!

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati