Poboljšajte SEO svog sajta za samo 1 dan

јул 22, 2019
Ivan Minić

Prvih pet rezultata u rezultatima Google pretrage imaju 33% više šanse da na njih neko klikne. U prevodu, što ste dalje od vrha, više poseta sajtu propuštate.
Dobra pozicioniranost sajta zahteva stalan rad kako bi se poboljšao njegov SEO. Ipak, postoji nekoliko stvari koje puno značiti za vaš sajt, a možete ih uraditi za samo 1 dan.

Poboljšajte brzinu sajta

Brzina učitavanja sajta postala je veoma važan faktor koji Google posmatra prilikom rangiranja sajta. Ono što oduzima najviše vremena prilikom učitavanja su slike.
Zato proverite da li je potrebno da fotografijama i ilustracijama na svom sajtu uradite jedan “resize”.
U ovu svrhu možete koristiti neki od brojnih pluginova ili posao možete obaviti “ručno” i sami optimizovati svaku fotografiju.
Još jedna mogućnost koja vam stoji na raspolaganju je korišćenje CDN (Content Delivery Network). Ovaj servis osigurava da vaš sadržaj bude uručen posetiocu sa najbolje lokacije u zavisnosti od geolokacije sa koje korisnik pristupa vašem sajtu.
U zavisnosti od toga koliko vizuala imate na sajtu ovo je posao koji može trajati i do nekoliko sati. Ali, kada je jednom uradite, na dalje je potrebno samo da se pridržavate dobre prakse i, za nove objave, koristite fotografije manje rezolucije, ali dobrog kvaliteta.

Ubacite ključne reči u sve važne tagove

Ključne reči su osnova za SEO svakog sajta. Kako bi one radile za vas potrebno je da se nalaze na svim važnim mestima na vašem sajtu:

  • Title stranice
  • Description stranice
  • U URL adresi
  • U ALT tagu – opisu slike

Ovaj postupak je potrebno da sprovedete na svakoj stranici za koju želite da se dobro pozicionira u rezultatima pretrage. Ovo su obično one stranice na kojima nudite svoje proizvode i usluge i zato prvo njima posvetite pažnju.

Ova implementacija ključnih reči oduzeće vam do sat vremena, a značajno će poboljšati SEO vašeg sajta.

Lokalni SEO

Ova stavka je od izuzetne važnosti, naročito ukoliko ste lokalni biznis. Ne zaboravite da klijenti žele da kupuju tamo gde im je zgodno, gde njima odgovara. Upravo zato će tako i guglati.
Na primer, ako se potencijalni klijent želi da se ošiša i nalazi se na Slaviji, sasvim je logično da će ukucati “frizerski salon Slavija” u pretraživač.
Iskoristite ovu činjenicu za sebe i prilagodite svoj sajt za lokalni SEO. Pridodajte geolokaciju (značajan geografski pojam, poznati objekat, kraj grada…) uz svoje ključne reči i, ukoliko već niste, otvorite svoj Google My Business profil. To će učiniti da se, prilikom pretrage, prikaže mapa sa vašom fizičkom lokacijom.
Za sve ovo neće vam biti potrebno više od 1-2 sata.

Proverite duplirani sadržaj

Duplirani sadržaj ili sadržaj koji je kopiran sa drugog sajta može drastično ugroziti pozicioniranost jednog sajta u Google pretrazi. Postoje brojni besplatni online alati poput onog po imenu Siteliner, koji mogu brzo skenirati vaš sajt i analizirati procenat dupliranog sadržaja.
Nakon toga preostaje da prođete kroz svoje tekstove, napravite izmene, preformulišete rečenice i, ukoliko je potrebno, dodate im na autentičnosti.
Iako zvuči kao naporan posao, završićete ga za samo par sati, a vaš SEO će vam biti zahvalan.

Tags:

seo,

Slični postovi:

Zašto je HTTPS postao bitan za SEO?

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati