Direktna pošta – možda baš pravi izbor za vaš mali biznis?

Ivan Minić

Da li ste znali da svaki korisnik Interneta dnevno dobije oko 120 e-mailova? Tu ne uključujemo 50% e-mailova koji završe u folderima spam ili promocije. I to je samo dok su na poslu.

Da li ste znali da 79% ljudi proveravaju svoj poslovni e-mail i na odmoru?

Zašto je to važno za ovaj tekst?

Brojke iznad pokazuju koliko je e-mail kao kanal prezasićen. Čak iako poruka stigne do korisnika, ubrzo će stići mnoštvo novih i informacija koju ste hteli da pošaljete biće „stara vest“.

Sa druge strane, u poslednjih 10 godina obim fizičkih pošiljki je opao oko 25%. Na godišnjem nivou u SAD to je danas oko 80 miliona pošiljki za godinu dana.

Setite se pre 15ak godina koliko ste čestitki dobijali za Novu godinu.

Koliko ih dobijate sada?

Da li se svakoj obradujete?

Ako ste u marketingu, dobijate ih sve više, i verovatno im se ne radujete toliko, jer nisu iskrene i od srca.

Ali, one i dalje privuku više pažnje od desetina i stotina elektronskih čestitki koje dobijete.

E sad, zamislite ovo:

U toku 2016. godine, više od 100 miliona odraslih stanovnika SAD je kupilo nešto iz kataloga koji im je stigao poštom.

Takođe, oko 42% svih koji su dobili kataloge, iste je pročitalo.

Da li ste imali takav procenat otvaranja u vašim newsletterima?

Statistika kaže da je prosečan response rate oko 5.3% kada je direktna pošta u pitanju.

U slulaju e-maila ova brojka je oko 0.6%.

Takođe 70% korisnika smatra da je dirketna pošta ličnija.

Ali…

Uvek neko ali.

Direktna pošta nešto košta.

Ne košta mnogo, ali košta. Nije gotovo besplatna kao e-mail.

Šta to znači?

To samo znači da je treba koristiti pametnije i da se treba dodatno potruditi.

Nije za svaki biznis – svakako, ali zamislite procente odozgo u poslu gde ste precizno odredili kome se obraćate i gde to obraćanje radite na prilagođen način koji privlači pažnju.

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *