Zašto je važno da zadržite kupce?

јун 27, 2017
Ivan Minić

Sajmon Sinek kaže da je lojalnost ono kada su ljudi spremni da odbiju bolji proizvod ili cenu samo da bi nastavili da sarađuju sa vama. A šta kaže statistika, koliko je bitno da zadržite / sačuvate svoje kupce?

  • U proseku, lojalne mušterije vam ostave 10x više novca od njihove prve kupovine (izvor: White House Office of Consumer Affairs)
  • 64% kupaca veruje da su zajedničke vrednosti glavni razlog za lojalnost nekom brendu (izvor: Corporate Executive Board)
  • 48% kupaca koji su imali negativno iskustvo tu informaciju će preneti na više od 10 ljudi (izvor: Harvard Business Review)
  • U proseku, dovođenje novih kupaca košta oko 5x više nego zadržavanje starih (izvor: seohosting.com)
  • 68% kupaca koji napuštaju brendove to čine jer su nezadovoljni tretmanom koji su dobili (izvor: U.S. Small Business Administration)
  • Na Twitter-u, više od 80% poruka koji su upiti korisničkom servisu su negativnog ili kritičkog karaktera. Korisnici očekuju odgovor u roku od 60 minuta. (izvor: Touch)
  • Da bi „ispravili“ jednu negativnu ocenu potrebno je 12 pozitivnih (izvor: Understanding Customers)
  • 78% kupaca su odustali od neke kupovine makar jednom, zbog lošeg iskustva (izvor: American Express)
  • 70% korisnikog iskustva kupaca se bazira na tome kako kupci smatraju da su tretirani od strane prodavca (izvor: McKinsey)
  • 89% korisnika koji su imali negativno iskustvo probali su nakon toga konkurenciju (izvor: RightNow)

Razmislite još jednom da li se isplati biti dobar prema svojim kupcima… i kada je loš dan 😉

1 komentar. Ostavi novi

Da lojalni kupci nisu veliki deo profita ne bi veliki lanci poceli sa nekim loyalty programom, karticama i slicno.

Одговори

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati