
SEO statistike na koje treba da obratite pažnju
SEO je postao sastavni deo svake marketing strategije. Jednostavno – ako nisi na pretraživačima, kao da ne postojiš. Dobro, nije baš uvek tako, ali za većinu, to je realnost.
Upravo zato, predstavljamo vam zanimljive brojke koje su obeležile SEO u 2017. godini.
- Globalno, više od 79% saobraćaja sa pretraživača sa računara dolazi od Google-a, sledi Bing sa 7.22%, Baidu sa 6.55% i Yahoo sa 5.06%
- Svakoga dana Google dobije 63.000 pretraga u sekundi.
- Polovina svih pretraga sadrži četiri i više ključnih reči.
- U deset najrazvijenijih zemalja ima više pretraga sa telefona nego sa računara.
- Po rečima Andrey Lipattsev, senior stratega za kvalitet pretrage u kompaniji Google, dva najvažnija signala koja Google koristi za rangiranje je visok kvalitet sadržaja i link buidling.
- Prosečna prva strana Google rezultata sadrži 1890 reči.
- Analiza preko milion članaka koju su sproveli Moz i BuzzSumo kaže da tekstualni sadržaji koji imaju više od 1000 reči dobijaju više pažnje korisnika (share, backlinkovi i sl).
- Marketari i SEO stručnjaci ocenjuju da efiksnost optimizacije raste u predhodnih nekoliko godina.
- Google lokalne pretrage su porasle 200% u prethodnoj godini, a 72% kupaca koji su uradili lokalnu pretragu posetile su bliskoj budućnosti neku od prodavnica u krugu od 5 milja
- Oko 30% pretraga sa mobilnih telefona su vezane uz lokaciju.
- Osvežavanje i dopuna starih blog postova novim sadržajem može da pojača organski saobraćaj i preko 100%.
Koliko vi pažnje posvećujete optimizaciji za pretraživače?
Bez komentara