SEO statistike na koje treba da obratite pažnju

децембар 26, 2017
Ivan Minić

SEO je postao sastavni deo svake marketing strategije. Jednostavno – ako nisi na pretraživačima, kao da ne postojiš. Dobro, nije baš uvek tako, ali za većinu, to je realnost.

Upravo zato, predstavljamo vam zanimljive brojke koje su obeležile SEO u 2017. godini.

  • Globalno, više od 79% saobraćaja sa pretraživača sa računara dolazi od Google-a, sledi Bing sa 7.22%, Baidu sa 6.55% i Yahoo sa 5.06%
  • Svakoga dana Google dobije 63.000 pretraga u sekundi.
  • Polovina svih pretraga sadrži četiri i više ključnih reči.
  • U deset najrazvijenijih zemalja ima više pretraga sa telefona nego sa računara.
  • Po rečima Andrey Lipattsev, senior stratega za kvalitet pretrage u kompaniji Google, dva najvažnija signala koja Google koristi za rangiranje je visok kvalitet sadržaja i link buidling.
  • Prosečna prva strana Google rezultata sadrži 1890 reči.
  • Analiza preko milion članaka koju su sproveli Moz i BuzzSumo kaže da tekstualni sadržaji koji imaju više od 1000 reči dobijaju više pažnje korisnika (share, backlinkovi i sl).
  • Marketari i SEO stručnjaci ocenjuju da efiksnost optimizacije raste u predhodnih nekoliko godina.
  • Google lokalne pretrage su porasle 200% u prethodnoj godini, a 72% kupaca koji su uradili lokalnu pretragu posetile su bliskoj budućnosti neku od prodavnica u krugu od 5 milja
  • Oko 30% pretraga sa mobilnih telefona su vezane uz lokaciju.
  • Osvežavanje i dopuna starih blog postova novim sadržajem može da pojača organski saobraćaj i preko 100%.

Koliko vi pažnje posvećujete optimizaciji za pretraživače?

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati