Kako da optimizujete YouTube kanal u 5 koraka

јул 15, 2019
Ivan Minić

Znate da je video sadržaj danas u usponu, a YouTube odlučan kanal za vaše marketinške aktivnosti. Međutim, kako bi izvukli maksimum za sebe i pružili najbolje iskustvo svojoj publici, potrebno je da optimizujete YouTube kanal, a to možete učiniti u 5 koraka.

Ime kanala

Kako bi vaš kanal imao bolju mogućnost da iskoči u pretrazi uključite ključnu reč u naziv svog kanala.
Umesto da napišete samo naziv svog brenda, u nastavku pridodajte i sintagmu koja opisuje ono čime se bavite.
Ovaj manir primenite i kada popunjavate deo vezan za opis vašeg YouTube kanala.

Dobar naslov zlata vredi

Maštovit, duhovit, naslov koji tera na razmišljanje nema šta da traži na YouTubeu. Dobar naslov za YouTube video u sebi treba da ima ključnu reč – izraz koji će osoba ukucati u pretragu.
Ukoliko je moguće, čitav naslov može da bude tzv long tail ključna reč. Na primer, recimo da se bavite popravkom veš mašina i da ste napravili video u kome objašnjavate koji su izazovi popravke programatora. Solidan naslov je “Kako da popravite programator na veš mašini”.
Međutim, ako hoćete da odete korak dalje navedite i naziv proizvođača. Razlog leži u tome što će osoba koja ima baš veš mašinu tog brenda ovaj naziv, vrlo verovatno, ukucati i tako pronaći baš vaš video.

Dajte opis svom klipu i dodajte tagove

Kako bi YouTube algoritmu bilo jasnije o čemu se radi u vašem videu i koliko je relevantan za publiku, baciće pogled na njegov opis.
Izdvojite vreme i, makar u nekoliko rečenica, recite o čemu govorite u svom klipu. Naravno, implementirajte ključne reči i pokušajte da, na zanimljiv način, sažmete sadržaj celokupnog videa.

Slika za video

Najveći broj pregleda YouTube klipova dolazi sa mobilnih telefona. U rezultatima pretrage, na malom ekranu, korisnicima pažnju prvo privlači cover fotografija videa i zato nije sve jedno šta ćete tu staviti.
Najbolja praksa je kombinacija visoko informativnog i kratkog teksta na slici, dok je u prvom planu lice osobe koja govori u klipu ili predmet o kome se govori.
Izbegavajte zagušene slike sa puno elemenata na sebi budući da, na mobilnom telefonu, niko neće videti detalje već zbrku.

Komentari

Prilikom optimizacije YouTube kanala komentari imaju veliku ulogu. Oni su, zapravo, najbolji pokazatelj algoritmu da ste ponudili sadržaj koji je ljudima interesantan.
Ne, nije važno da li su komentari pozitivni ili negativni. Za YouTube svi oni predstavljaju jedno te isto – interakciju.
Savetuje se da redovno obilazite komentare svojih gledalaca, odgovarate na njih, podstičete nastavak razgovora ili debata, ali i ažurirate komentare koji prelaze granice pristojnosti.

Dužina videa

Kada govorimo o YouTube kanalu koji pripada nekom preduzeću, publika očekuje da na njemu pogleda klip koji će im ponuditi rešenje njihovog problema ili im pružiti edukativan sadržaj. Ovakve teme se ne mogu obraditi u samo 20 ili 30 sekundi i publika to zna.
Zato dajte sebi mogućnost da stvari objasnite na valjan i jasan način. Ne samo da će gledaoci to znati da cene, već ćete i algoritmu biti miliji, budući da na ovoj mreži najbolje prolaze klipovi dužine između 5 i 15 minuta.

Tags:

Slični postovi:

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati