Business mDay u Banjoj Luci

фебруар 23, 2018
Jelena Opačić

Veliko nam je zadovoljstvo da vas pozovemo na Business mDay u Banjoj Luci, koji će se održati u petak, 23.03.2018. godine, sa početkom u 11:00 časova u hotelu Jelena.

Business mDay je događaj namenjen poslovnim korisnicima, prevashodno malim i srednjim preduzećima koja žele da unaprede svoje poslovanje. Izbalansirana i maksimalno optimizovana poslovna rešenja su ključ uspeha svakog biznis okruženja. Ako je vaš informacioni sistem i dalje „u vašoj kući“, a vi ste direktor firme, direktor finansija (CFO), IT direktor,  Business Development Manager, ili nezavisno od funkcije vi odlučujete o unapređenju poslovanja, ovaj događaj je za vas.

Bez obzira na delatnost i veličinu preduzeća, svaki korak u poslovanju treba da bude propraćen kroz odgovarajući informacioni sistem. Prava informacija u pravom trenutku preduslov je za uspešan posao. Na događaju ćete čuti o domaćim poslovnim alatima i rešenjima, koja odgovaraju savremenim načinima poslovanja i koja su prilagođena našem regionu – kako u finansijskom smislu tako i u pogledu jednostavnosti rada.

  • mCloud, platforma koja omogućava da instalirate ili hostujete svoj servis ili aplikaciju na kvalitetnoj, brzoj i redundantnoj domaćoj cloud infrastrukturi. Zasnovana je na SSD tehnologiji koja kvalitetom i cenama konkuriše najvećim svetskim cloud provajderima poput Amazona, Digital oceana i drugih. Sva rešenja su proizvod domaćih stručnjaka uz opremu koja se nalazi na teritoriji Srbije sa lokalnom podrškom. Servis spada u grupu naprednih IaaS (infrastructure as a service) rešenja sa objedinjenim dodatnim uslugama: domeni, ssl sertifikati, dns usluge, CDN servis, preinstalirana SaaS rešenja. Takođe, čućete šta sve možete migrirati u Cloud, koliko ćete time uštedeti i na koji način unaprediti poslovanje.
  • Kendo Manager, napredni softver za upravljanje projektima, je alat koji je u budžetskom okviru svakog tima i pogodan za sve vrste projekata nezavisno od veličine i kompleksnosti projekta i kompanije, a ima mogućnosti enterprise rešenja. U pitanju je domaće rešenje, trenutno najpovoljnije na tržištu za kompanije koje žele svoj vlastiti server za projekte. Ne zahteva dodatnu skupu edukaciju te sa jednostavnim instrukcijama omogućava korišćenje svakom korisniku.
  • Logik poslovni sofver, jednostavan za upotrebu i modularan za nadogradnju prema vašim zahtevima. Biće reči o ERP rešenju u cloudu i kako to utiče na ubrzanje i optimizaciju poslovanja. Čućete o benefitima korišćenja ERP-a i poslovanja u cloudu, mogućnostima korišćenja ovog rešenja, dobrim primerima iz prakse i o čemu čemu sve treba voditi računa prilikom implementacije.

Agenda događaja:

11:00 do 11:30 – Registracija učesnika i osveženje

11:30 do 11:35 – Dobrodošlica
11:35 do 12:10 – Jelena Opačić, mCloud – Da li je Cloud samo buzzword ili neminovan korak ka uspehu?
12:10 do 12:45 – Ljubiša Vuković, Spider Web – Kendo Manager, softver za upravljanje projektima
12:45 do 13.30 Miloš Jovanović, Logik – ERP rešenje u cloud-u –  ubrzanje i optimizacija poslovanja
13.30 do 13.45 Q&A – pitajte sve sto vas zanima

13.45 do 15.00 – Ručak & druženje

Događaj je besplatan, ali je registracija neophodna zbog ograničenog broja mesta i trajaće do popune kapaciteta.

 

Nakon prijave, očekujte email za potvrdu rezervacije – tek nakon klika na link u tom emailu vaša prijava će biti potvrđena. Uoči samog događaja poslaćemo vam još jedan mail sa svim potrebnim informacijama i instrukcijama za dolazak. U međuvremenu, ako imate bilo kakvih pitanja ili sugestija u pogledu sadržaja agende i šta biste još želeli da čujete, ostavite nam u kometaru pa ćemo pažljivo razmotriti sve predloge.

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati