
Blogovanje okom statistike
Blog kao platforma doživljava svoju novu mladost prethodnih nekoliko godina. Umesto svoje originalne funkcije – online ličnog dnevnika, blog se pretvorio u komercijalni alat i priliku da svoj sajt proširite sekcijom u kojoj će uvek biti nekog novog i zanimljivog sadržaja. Zašto je to važno? SEO. Sadržaj je mama, a blog je mesto gde možete u donekle slobodnijoj formi da izrazite mišljenja, stavove, ali i pokažete šta znate i umete.
Analitičari trendova kažu da je profesionalna upotreba bloga u velikom usponu. Takođe, količina i prosečna dužina sadržaja rastu. Uz to, sadržaj je sve bogatiji multimedijom, pored redovnog teksta. Analize kažu i to da je povratak investicije, odnosno ROI na blogu daleko viši, i dugoročiniji nego na bilo kom drugom kanalu.
A šta još kaže statistika?
- 43% čitalaca priznaje da neretko samo preleti sadržaj i ne zadrži se ni na čemu što mu ne privuče pažnju. (Hubspot)
- Sajtovi sa blogom imaju četiri puta veći broj indeksiranih stranica na pretrazi (TechClient)
- 53% blogera su stari od 21 do 35 godina (TechClient)
- Veći je procenat B2B biznisa nego B2C biznisa koji imaju blog (SocialMediaExaminer)
- 63% Amerikanaca je nešto kupilo na osnovu preporuke sa bloga (TechClient)
- 47% kupaca pročita 3-5 članaka pre nego što se obrati prodavcu (Demand Gen Report)
- Blog članci bogati ilustracijama imaju u proseku dva puta više čitanja (JeffBullas)
- 94% ljudi dele na društvenim mrežama informacije verujući da mogu da koriste njihovim prijateljima (NYTMarketing)
- Prosečna dužina najbolje rangiranih blog postova na Google je oko 1200 reči (SearchMetric)
- SEO leadovi imaju procenat zatvaranja od 14.6%, dok je sa direct mail i print leadovima to i do 10x manje. (SearchEngineJournal)
- Više od 70% korisnika ignoriše plaćene rezultate (oglase) u pretragama (SearchEngineJournal)
- U proseku više od 2/3 blogera objavljuje sadržaj ređe od jednom dnevno a češće od jednom mesečno (ContentMarketingInstitute)
- 45% marketara smatra da je blog centralno mesto content marketing strategije (SocialMediaExaminer)
- 61% marketara koji rade B2B klijente je u kontaktu su svojim timom barem jednom nedeljno, a značajan procenat je u stalnom (svakodnevnom) kontaktu. (ContentMarketingInstitute)
- Prelomna tačka u kojoj dolazi do rasta posete blogu od oko 30% je između 21 i 54 posta. (TrafficGenerationCafe)
- 22% malih biznisa u Americi planira da u narednih 12 meseci snimi video o svom proizvodu ili usluzi i plasira ga na Youtube (BIA/Kelsey)
- Kompanije sa 10 i manje zaposlenih odvajaju 42% svog budžeta na sadržaj (ContentMarketingInstitute).
Bez komentara