Iz ugla statistike: Instagram story kao alat za posao

август 14, 2018
Ivan Minić

Kada je pre nekoliko godina Instagram uveo story bilo je jasno da je to odgovor na Snapchat. Iako nisu svi u startu reagovali pozitivno, ubrzo je popularnost nove funkcije prevazišla sva očekivanja. Instagram je porazio Snapchat na njegovom terenu i napravio pravu pomamu.

Šta najosnovnije treba da znamo o Instastory?

Više od 250 miliona korisnika dnevno koristi ovu funkciju. Otprilike 33% najpopularnijih storija je objavljena od strane nekog biznisa, a otprilike svaki peti rezultuje direktnom porukom nekog korisnika, odnosno upitom.

Da li ste znali da je uvođenje ove funkcije povećalo dnevnu konzumaciju Instagrama za prosečno 28 minuta?

Takođe, važno je napomenuti da je story format koji je vidljiv 24h, iako odnedavno možete svoje najzanimljivije storije sačuvati na svom profilu trajno. Sadržaj je vertikalni, a može biti slika, ili video trajanja do 15 sekundi. Format je – 1080 piksela širine i 1920 piksela visine.

Ako imate manje od 10.000 pratilaca story ne može sadržati link, a ako imate više – ova mogućnost je dostupna.

A šta kažu dobre prakse i statistike?

Kažu da koristite, gde je moguće i potrebno, lokaciju – jer će ona značiti da vaš story postane relevantan publici u blizini. Takođe, pomenite druge koji su deo vašeg storija – bilo da je u pitanju proizvod, osoba ili lokacija. Ako ima smisla iskoristite i neki hashtag. Svaka od ovih preporuka povećava interakciju sa vašom objavom.

U story možete ubaciti slike i video koji su do 24h stari, ali ako imate problem sa tim, postoje trikovi – dovoljno je da fajlove otvorite u nekom od programa za editing na telefonu i snimite ih ponovo i imaćete mogućnost da ih objavite iako su nastali ranije 🙂

Story se planira i sadržaj je veoma važan – a najvažnije je da privučete i zadržite pažnju korisnika, zato početak mora biti upečatljiv jer je magična granica pažnje korisnika svega 3-4 sekunde.

Statistike kažu da je najbolje vreme za objavljivanje storija ponedeljkom i četvrtkom od 7 do 9 uveče, a ne preporučuje se termin izmedju 3 i 4 popodne.

Story je idealan kanal za kratkoročne posebne akcije za fanove, kao i za neformalnije sadržaje – stoga ako hoćete da objavite zanimljivu sliku atmosfere na radnom mestu, ili proizvodnje, ovo je idealno mesto i format.

Instagram redovno dodaje nove opcije, a trenutno je aktuelna mogućnost glasanja – koja može biti glasanje između dve opcije, glasanje slajderom (koliko vam se nešto dopada od 0 do 100%) kao i postavljanje pitanja profilima. Pratite aktuelnosti i koristite ih za unapređenje rezultata. Ne po svaku cenu, ali razmislite kako možete neke od ovih stvari da iskoristite da povećate interakciju sa pratiocima.

Stvari se menjaju stalno, ali jedno je sigurno – sve mreže se okreću ka favorizovanju sadržaja i kreatora sadržaja koji prave objave koje imaju veliki broj interakcija.

p.s. Pratite mCloud na Instagramu 🙂

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati