Blogovanje kao važan deo marketinga sadržajem

март 22, 2018
Ivan Minić

Content marketing predstavlja strategiju kojoj se okreću mnogi. Jedan od razloga je što je to „the gift that keeps on giving“, odnosno što su investicije sa dugoročnim rezultatima i posledicama. Evo trendova i rezultata istraživanja koji će vam pomoći da sagledate i pronađete sebe u ovoj priči.

  • Duži tekstovi donose i do 9x bolje konverzije od kraćih. Razlog? Duži tekstovi sa sobom nose više korisnih informacija za čitaoca, a to povećava poverenje i pretvara ih u potencijalne kupce.
  • Ukoliko je blog deo vašeg sajta na kome redovno radite imate i do 5x veće šanse za dobro rangiranje na Google
  • B2B biznisi su spremniji da se posvete prizvodnji sadržaja i blogovanju od B2C biznisa
  • Potrebno je kreirati sadržaj za svaki od koraka „putovanja kupca“ jer oni najčešće tek nakon 3 ili 5 konzumiranih sadržaja odlučuju da kupe proizvod
  • Ljudi mnogo češće dele blogove u odnosu na ostali sadržaj jer veruju da još nekome mogu biti korisni kao njima
  • How to članci i studije slučaja ulivaju najviše poverenja čitaocima
  • Samo 55% blogera osvežava stare postove novim informacijama. Oni koji to rade imaju i do 74% veće šanse za dobre rezultate
  • Tri najvažnije content marketing taktike su blogovanje, društvene mreže i studije slučaja.
  • 45% marketara kažu da je blogovanje njihova najvažnija kontent strategija.
  • Prosečan blog post u 2017. imao je 1142 reči (rast od 41% u odnosu na 2014.)
  • Prosečan čitač provede samo 37 sekundi čitajući tekst ili blog post
  • Plaćena promocija sadržaja koji proizvodimo porasla je 5x u odnosu na 2014. godinu
  • Kompanijski sajtovi koji imaju aktivne blogove imaju i do 100% više povratnih linkova sa relevantnih lokacija
  • Kada napišete 50ak blog postova, saobraćaj koji dobija blog poraste oko 30%
  • U proseku 1 od 10 blog postova ostvaruje trajnu vrednost i donosi rast posete dugoročno
  • Naslovi koji imaju od 6 do 13 reči privlače najviše pažnju i daju najkonzistentnije rezultate
  • Postoji više od 75 miliona blogova samo na WordPress platformi
  • 46% marketara oursourcuje proizvodnju sadržaja
  • Očejuje se da će do 2020. u svetu biti 31.7 miliona blogera
  • Između 70% i 80% korisnika ignoriše plaćene oglase i gleda isključivo organske rezultate
  • 66% blogera bloguje ređe od jednom dnevno, ali češće od jednom mesečno
  • 98% onih koji pretražuju biraju da rade sa biznisima (ili kupe od njih) koji su na prvoj strani Google
  • Najvažnije metode oglašavanja u B2B prodaji su seach engine marketing, print ili offline promocija, tradicionalno oglašavanje bannerima
  • Rad na sadržaju košta 62% manje od klasičnog marketinga a daje i do 3x bolje rezultate
  • 74% kompanija kaže da je content marketing zaslužan za poboljšanje količine i kvaliteta leadova koje imaju. Konverzija je i do 6x veća.
  • 80% autora blogova koriste newsletter kao alat za promociju
  • Sve više marketara, trenutno 53%, koriste interaktivni sadržaj u svojoj content strategiji
  • Interaktivni sadržaj u proseku generiše 2x više konverzija od pasivnog
  • 88% marketara kaže da im interaktivni sadržaj pomaže da se istaknu u odnosu na konkurenciju.

Izvori: Curata, Orbit Media, CMI, Linkedin, Social Media Examiner, Kapost, HubSpot

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati