Avaya Contact Centar

Home » Servisi » Cloud Aplikacije » Avaya Contact Centar

IP Office Contact Centar u Cloudu

Bez skupih investicija u opremu, vreme i ljudstvo koje podrazumeva in-house rešenje. Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja.

Integrišite voice, email i web chat kanale po vašem izboru 

Avaya Contact Centar u Cloud je aplikacija koja vam omogućava komunikaciju putem tri kanala: voice, e-mail i web chat, kao i proaktivno upravljanje celokupnim procesom interakcije sa korisnikom. Ovo rešenje vam dozvoljava da fleksibilno menjate broj agenata (ljudi koji komuniciraju sa klijentima) na dnevnom nivou, dok plaćate samo ono što koristite za svakog agenta mesečno. Bilo da se bavite prodajom, istraživanjem tržišta, turizmom i dr., ova aplikacija pomaže da zadatke obavite brzo, organizovano i efikasno. Avaya IPO CC Cloud aplikacija ne zavisi od infrastrukture koju trenutno imate, a jedina oprema koja vam je potrebna jeste internet konekcija, računar i naglavne slušalice.

Ključne funkcionalnosti sistema Contact Centra u Cloudu

Integrated Omnichannel solution – integrisano omnichannel kontakt centar rešenje sa jedinstvenim redom za čekanje po svim kanalima (voice, e-mail,web chat). Klijent može da bira kojim kanalom želi da komunicira kada posluje sa vama.

Skills-based routing – automatski usmerava poziv prema agentu koji je najkvalifikovaniji da odgovori na zahtev klijenta. Kreirajte rute na osnovu veština agenta, pozivnom broju, kanala, preferiranog jezika ili prethodnog iskustva sa konkretnim klijentom ili situacijom.

Interactive Voice Response (IVR) – ne dozvolite da klijenti čekaju u redu, pružite im pravovremene i relevante informacije o aktuelnim promocijama i događajima. Dozvolite da vaši klijenti urade neke akcije (self-service) bez aktivnog učešća agenta.

Customer prioritization – definišite VIP listu klijenata (listu prioriteta) u cilju povećanja korisničke responzivnosti i zadovoljstva. Dozvolite klijentu da zatraži da ga ponovo pozovete a da zadrži svoju poziciju u listi za čekanje.

Outbound campaign – Organizujte vašu targetranu kampanju pomoću Dialer-a za automatske pozive i povećajte korisničku akviziciju, prodaju i lojalnost brendu.

Reporting – više od 30 vrsta izveštaja pomažu vam da merite, identifikujete i pratite prilike za unapređenje poslovanja. Steknite bolji uvid u tome koliko ima propuštenih poziva, u koje vreme klijenti najčešće zovu, koliko zaposlenih vam je stvarno potrebno itd.

Call recording – omogućava da kompanije iz telefonskih interakcija izvuku dodatnu vrednost; omogućava pretragu i preslušavanje važnih interakcija koje ste snimili; pomaže u rešavanju sporova i unapređuje kvalitet rada agenata.

Ključne prednosti

  • Brz povrat investicije
  • Lako usklađivanje troškova sa trenutnim obimom posla
  • Veća predvidljivost mesečne potrošnje i profita
  • Plaćajte samo ono što koristite

  • Automatsko softversko ažuriranje i nadogradnja
  • ISO 27001 sertifikacija za bezbednost informacija
  • Proverena infrastruktura pruža pouzdanost, visoke performanse, podršku i bezbednost podataka

  • Brza i efikasna adaptacija resursa sa trenutnim promenama.
  • Bez potrebe za ulaganjem u hardversku infrastrukturu
  • Povećajte broj agenata samo onda kada je to potrebno.

Šta je potrebno da biste koristili Contact centar u Cloudu

Jednostavnije je nego što očekujte. Potrebno vam je samo:

  • Računar,
  • Internet konekcija (dvosmerna) sa minimalnim protokom (150 kbit/s za agentu, 200kbit/s po supervizoru),
  • Statička IP adresa,
  • Slušalice – neophodno ih je kupiti ukoliko se ne koristi telefon.

Takođe, nephodno je da ugovorite iznajmljivanje SIP trunka od provajdera (za terminiranje linija u mCloud data centru).

Ukoliko će neki od agenata koristiti multichannel licencu (za email i webchat komunikaciju) potrebno je da klijent ima otvoren email nalog i da na svojoj web stranici ugradi kod koji dostavlja Algotech.

VPN konekcija između klijenta i CC Cloud-a je obavezna samo u određenim slučajevima (agenti na različitim lokacijama, rad od kuće i sl.) koji bi bili predmet daljih razgovora i razumevanja klijentskih zahteva. U tom slučaju, da bi se uspostavila VPN konekcija, potrebno je da klijent ima odgovarajuću opremu (router) za pravljenje VPN tunela.

Paketi cena – Contact Centar u Cloudu

Broj korisnikaBez ugovorne obavezeUgovor 1 godinaUgovor 2 godineUgovor 3 godine
3-4 agenta65€ mesečno55€ mesečno50€ mesečno45€ mesečno
5-9 agenata55€ mesečno50€ mesečno45€ mesečno40€ mesečno
10-14 agenata50€ mesečno45€ mesečno40€ mesečno35€ mesečno
15+ agenata45€ mesečno40€ mesečno35€ mesečnona upit

Cene su prikazane po korisniku, bez PDV-a.

Želite ponudu?

Molimo vas da popunite upitnik nakon čega ćemo vas kontaktirati i pripremiti ponudu:

Ime i prezime (obavezno)

Ime kompanije

Telefon (obavezno)

E-mail adresa (obavezno)

Država (obavezno)

Web sajt:

Željeni broj supervizora:

Željeni broj istovremeno ulogovanih agenata za voice:

Željeni broj istovremeno ulogovanih agenata za mail:

Željeni broj istovremeno ulogovanih agenata za chat:

Da li želite opciju snimanja i preslušavanja razgovora do 90 dana:
DaNe

Da li želite 24h / 7-dnevnu podršku putem emaila i telefona (u cenu je uključeno od 9-17h):
DaNe

Da li želite opciju Web callback (zakazivanje poziva preko web stranice):
DaNe

Da li želite opciju Virtual Hold (virtuelna mašina čeka u redu umesto korisnika):
DaNe

Da li želite opciju CRM conectors (povezivanje sa vašim CRM-om):
DaNe

Da li želite opciju dinamički IVR (napredni Integrated voice response upit u bazu):
DaNe

Da li želite slušalice za računare i koliko?:

Da li želite opciju Web integracije sa nekim drugim postojećim rešenjima i kojim:

Unesite brojeve u polje ispod: captcha

 

Želite više informacija?