Kendo manager – softver za upravljanje projektima

Home » Servisi » Cloud Aplikacije » Kendo manager – softver za upravljanje projektima

Domaći softver za projektni menadžment

Ukoliko tražite jednostavan a napredan softver za upravljanje projektima, uz to i po povoljnoj ceni, upravo ste ga našli! Kendo Manager Project Server je softver za projektni menadžment, po karakteristikama i mogućnostima u Enterprise kategoriji, a cenom pristupačan i za manje firme i timove.

Kendo Manager obezbeđuje kompletan sistem za upravljanje projektima i projektnim aktivnostima i nema ograničenja u broju projekata ili korisnika u aplikaciji. Veoma je jednostavan i intuitivan za korišćenje, pa ne zahteva dodatnu skupu edukaciju. Dostupan je na više jezika, između ostalog i na srpskom. Ukratko, Kendo Manager predstavlja efikasan alat koji pruža neophodnu pomoć za bržu realizaciji vaših projekata i efikasnu komunikaciju članova vašeg projektnog tima u bilo kojoj situaciji i sa bilo koje lokacije – optimizovan je za mobilne uređaje.

Licenca se plaća jednokratno uz besplatne nadogradnje tokom prve godine. Nakon isteka 1 godine, korisnik može nastaviti da koristi postojeću verziju softvera ili opciono produžiti period nadogradnje na nove verzije.

Kendo manager opcije

● Kontrolne table (my dashboard, project dashboard, project overview, dojo)
● Menadžment aktivnosti na projektu
● Gantt Chart
● Kanban (uskoro)
● Praćenje problema na projektu
● Upravljanje troškovima na projektu
● Budžet Menadžment
● Utrošeno vrijeme na projektu
● Upravljanje promjenama na projektu
● Upravljanje rizikom na projektu
● Izvještaji
● Email obaveštenja i interne obavještenja
● Tehnička podrška
● 1 godina besplatne nadogradnje.

Prednosti Kendo Managera

  • Centralizovan informacioni sistem za upravljanje projektima
  • Jednostavan za administraciju i korišćenje
  • Neograničen broj projekata
  • Neograničen broj korisnika
  • Sistem šifarnika
  • Prava korisnika i role (projektni menadžer,član tima, klijent, dozvola za pregled)
  • Kalendari, sistem obavještavanja o pristiglim projektnim zadacima
  • Jedan klik do projekta. Automatsko generisanje forme projekta i štampa
  • Svi podaci su dostupni u svakom trenutku bilo gdje i bilo kada
  • Aplikacija je optimizovana za mobilne uređaje (smart telefoni, tablet, Iphone)
  • Mnoštvo izveštaja za analizu i praćenje utrošenog vremena i sredstava na projektima.

Želite da isprobate?

demo

trial

promo cene

Želite da poručite?

Server možete plaćati na mesečnom ili godišnjem nivou. Licenca se plaća jednokratno uz besplatne nadogradnje tokom prve godine. Nakon isteka 1 godine, korisnik može nastaviti da koristi postojeću verziju softvera ili opciono produžiti period nadogradnje na nove verzije.

Sistemski zahtjevi :

● Mcloud Windows VPS
● Maria DB
● 4GB memorije

Dokumentacija i video uputstva :
● Korisničko i administrativna uputstvo za korištenje Kendo Managera
● Video uputstva