SuperAdmins podrška

Home » Servisi » SuperAdmins podrška

U cenu mCloud usluga je uključen osnovni nivo tehničke podrške koji podrazumeva konsultantske usluge i pomoć u analizi i identifikaciji problema u radu, radnim danima od 9h do 17h putem ticketing sistema. Detaljniji opis garancija koje pružamo i šta uključuje besplatna podrška možete pronaći na strani mCloud SLA. Takođe, po potrebi možete angažovati mCloud inženjere za bilo koju intervenciju po zahtevu, što se tarifira prema utrošenom vremenu inženjera (cena je 5808 dinara sa PDV-om za 1h).

Za sve korisnike koji bi želeli mesečno održavanje mCloud servera i podršku 24×7, u saradnji sa našom partnerskom firmom SuperAdmins, obezbedili smo uslugu flat mesečnog održavanja servera koja uključuje:

  • Proaktivno daljinsko praćenje (monitoring) servera 24×7, koje podrazumeva sledeće provere:SuperAdmins-Baneri-100x100px-12
    • dostupnost sajta (HTTP status kodova, vraćanje sadržaja, SSL ispravnost, broj apače procesa)
    • dostupnost baze (replication status, queries, konekcija, performanse)
    • dostupnost FTP servera
    • dostupnost imejl servera (postfix queue, anti-spam servis)
    • mogućnost definisanja procenta za iskorišćenje diska (definisano po klijentu)
    • mogućnost definisanja procenta za CPU opterećenje (definisano po klijentu)
    • mogućnost definisanja procenta za RAM opterećenje (definisano po klijentu)
  • Podrška – podrazumeva sledeće:
    • inicijalni setup servera
    • instalaciju servera
    • instalaciju dodatnih servisa i funkcionalnosti
    • rešavanje incidenata svih nivoa
  • Odziv na prijavu tiketa najkasnije u roku od 2h kod hitnih zahteva i incidenata na serveru korisnika
  • Redovni pregledi servera
  • Izrada i vođenje tehničke dokumentacije i redovni mesečni izveštaj o radu servera
  • Pristup za praćenje statusa prijava tiketa
  • Konsultacije pri sistemskom dizajnu novog rešenja.
Naziv usluge Mesečno u RSD
Mesečno održavanje servera (po serveru) 15.000,00

Cena je prikazana sa PDV-om i odnosi se na mesečnu pretplatu uz ugovornu obavezu od godinu dana.

Usluga održavanja servera se može dogovoriti i u naprednijem ili potpuno drugačijem obliku, za sve specifične zahteve javite nam se putem tiketa pa ćemo pripremiti odgovarajuću ponudu.

SuperAdmins SLA

Tip incidenta / aktivnostiOpis ozbiljnostiVreme prvog odgovora
Severity 1 (S1)Mreža / server / servis okruženje je “palo” (ne funkcioniše) ili postoji kritičan uticaj na performanse sistema.2 sata
Severity 2 (S2) Rad mreže / servera /servis okruženja je značajno smanjena, ili je značajan deo radnih aktivnosti klijenta ugrožen zbog narušene funkcionalnosti.6 sati
Severity 3 (S3)Operativne performanse vaše mreže / servera / servisa ili okruženja su umanjene dok je većina poslovnih operacija i dalje funkcionalna.12 sati
Severity 4 (S4) Imate servisni zahtev / zahtev za izmenu (instalacija / konfiguracija). Postoji vrlo mali ili uopšte ne postoji efekat na vaše poslovne operacije.24 sata

SLA je skladu sa tipom incidenta i opisom ozbiljnosti. SuperAdmins tim će se uvek truditi da izađe u susret u najkraćem mogućem roku.

Usluge monitoringa, regularnog održavanja i osnovne incidente obavlja SuperAdmins tim nivoa 1, dok će eskalacija biti rađena od strane SuperAdmins tima nivoa 2 i 3.

Za korisnike koji zakupe ovaj tip usluge, koristi se zaseban tiketing sistem kao način komunikacije.

O SuperAdmins timu

Naša sestrinska firma SuperAdmins je pouzdan IT partner u poslovima sistemske administracije i nudi širok spektar IT usluga. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i ogromnom znanju, SuperAdmins tim pored Mcloud podrške, može vam ponuditi pomoć u vezi svih pitanja sistem adminstracije, konsultantskih usluga i pomoć u izradi IT projekata. Kao dokaz kvaliteta govore brojni klijenti širom sveta, standardi ISO 9001 i ISO 27001, kao i različiti sertifikati pojedinaca u timu. Metodologija rada i procesi su u skladu sa ITIL v3.