Zadovoljni mcloud korisnici

Rezultati ankete: Koliko su zadovoljni mCloud korisnici

фебруар 19, 2016
Jelena Opacic

Jedan od najboljih pokazatelja kvaliteta nekih usluga je svakako nivo zadovoljstva korisnika. To je inače jedna od najteže merljivih kategorija mada se prilično dobra slika može videti kroz prizmu analize dobijenih podataka u anketi koju smo sproveli uoči Nove godine.

pitanje1Potrebe naših korisnika su uglavnom vezane za kompanijske web portale, poslovne aplikacije, e-mail servere i za personalnu promociju. Bitno je istaći  tesnu saradnju sa velikim brojem zadovoljnih programera koji izrađuju sajtove i kojima asistiramo da izvuku svoj kreativni maksimum. Posebno prija činjenica da se najveći broj ispitanika opredelio za naše usluge zbog kvaliteta i po preporuci drugih korisnika, a posle toga i prema odnosu cene i kvaliteta usluga. Fleksibilnost i kvalitet koje se po ceni mogu takmičiti sa najvećim svetskim pružaocima ovakvih usluga su sve više prepoznati od strane naših partnera. Podatak da je dosta korisnika istaklo kao opredeljujući faktor lokacije infrastrukture na teritoriji Srbije i domaće poreklo mClouda pokazuje sve veću svest naših ljudi prema prednostima lokalnih cloud usluga ali i kvaliteta koji se bez problema meri sa svetskom ponudom.

pitanje2Korisnici su u celosti visoko ocenili naše usluge, a kao najbitnije delove podrške posebno su bili zadovoljni ljubaznim ophođenjem zaposlenih, visokom stručnošću kao i dobrim kvalitetom baze znanja.  Infrastruktura i performanse, karakteristike i mogućnost servisa kao i dostupnost potrebnih informacija  su osobine naše ponude koje su takođe visoko ocenjene od strane naših korisnika. Naravno, u ovim turbulentnim poslovnim vremenima razumljiva je potreba naših klijenata za nižim cenama.  Samim tim, ne čudi i nešto niža ocena u kategoriji cenovne pristupačnosti. Međutim, visok standard kvaliteta usluga koji je prioritet mCloud hostinga diktira određeni nivo cene pa se stoga nadamo većem razumevanju naših korisnika.  Kuriozitet predstavlja i podatak da bi više od 85% učesnika u anketi  sa zadovoljstvom preporučilo naše usluge poslovnim prijateljima, poznanicima ili nekim trećim licima (ocene 9 i 10). To korespondira sa podacima iz prvog pasusa po kojim je drugi opredeljujući faktor za započinjanje poslovne saradnje preporuka drugih korisnika.pitanje3

Uprkos problemima domaćeg tržišta po pitanju proširenja poslovanja i otvaranja novih projekata sa izuzetnom voljom i lakoćom uspevamo da ispratimo rast kompanija i potreba za proširenjem bez remećenja tekućeg poslovanja.

Iako smo veoma zadovoljni rezultatima i predlozima koje smo dobili od naših klijenata žao nam je što veći broj naših korisnika nije uzeo učešće u anketi, a učesnicima  puno hvala na izdvojenom vremenu. Vaše učešće u anketi i sve pohvale koje smo dobili su naše pogonsko gorivo ka ostvarivanju visoko postavljenih ciljeva za dalja unapređenja cloud hosting usluga.

Neki od komentara naših korisnika:

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati