Koliko karaktera, reči i drugog sadržaja je taman?

април 28, 2017
Ivan Minić

Statistika je kao bikini, prikazuje mnogo ali skriva najvažnije? Ili možda ipak ne? 🙂

Činjenično stanje je da statistike i trendove nije loše imati u vidu, ali da je svaki slučaj priča za sebe i da prosto nema pravila. Zato se na ovo nemojte u poptunosti oslanjati, svakako istražite i merite svoje rezultate, ali imajte ovo u vidu.

Uglavnom, statistika sa sajtova sumall.com & bufferapp.com kaže da je idealna dužina:

  • Imena domena? 8 karaktera
  • Imena #hashtag-a? 6 karaktera
  • Naslova e-mail-a? 28-39 karaktera
  • Naslova web stranica? 55 karaktera
  • Naslova bloga? 6 reči
  • Uvodnih paragrafa tekstova? 40-55 karaktera
  • Tweet-a? 71-100 karaktera
  • Facebook statusa? 40 karaktera
  • Google+ posta? 60 karaktera
  • Linkedin posta? 25 reči
  • Blog posta? 1.600 reči
  • Youtube videa? 3 minuta
  • Podkasta? 22 minuta
  • TED talka? 18 minuta
  • Slideshare prezentacije? 6 minuta

Simpatičan poster podsetnik sa ovim informacijama možete preuzeti ovde.

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati