Da li koristite remarketing?

March 24, 2017
Ivan Minić

Znate one dosadne reklame koje vas prate mesecima, nakon neke pretrage? Najčešće su u pitanju hoteli, aviokarte, a može biti i nešto drugo. To se zove remarketing.

Funkcioniše tako što uz pomoć malog parčeta koda koje ubacite na svoju stranicu identifikujete, i na dalje pratite korisnike koji su došli, servirajući im oglase koje želite, a obično podsećajući ih na ono što su kod vas videli. To parčence koda zapravo skuplja ljude u jednu (ili više) publika koje možete iskoristiti za targetiranje.

Google Adwords nudi ovu mogućnost, kao i Facebook, a postoje i specijalizovane mreže kao što su Adroll i Criteo koje se bave samo ovim vidom oglašavanja.

Ove poslednje dve mreže su posebno interesante jer pokrivaju veliki broj oglasnih sistema i mreža, dok su Facebook i Adwords ipak ograničeni na sopstvene, iako ogromne, kapacitete. Uz malo kreativnosti bićete redovno pred očima svojih potencijalnih kupaca, a ako radite sa merom, nećete mnogo njih nervirati.

Zašto treba da koristite remarketing?

Zato što radi. Radi odlično, sa troškovima koji su obično ispod uobičajnih. Radi, jer ako se oglašavate ljudima koji su već pokazali interesovanje za vaš proizvod ili uslugu, veće su šanse da će doći do prodaje, nego ako ciljate neke druge ljude, ma koliko možda dobro znali svoju ciljnu grupu.

Posebno je dobar za online prodavnice, a idealan scenario je da na pravi način segmentirate svoje korisnike. Ukoliko imate mnogo proizvoda, to zahteva automatizaciju, ali čak i tada, to je posao koji se isplati uraditi. Krenite od najvažnijih i najčešće prodavanih proizvoda.

Remarketing gotovo uvek donosi odlične rezultate. Za zaista izuzetne, potrebno je uložiti malo dodatnog truda, kreativnosti, testiranja. Ipak, lakše je motivisati se da se posvetite takvom zadatku kada vidite rezultate, zato počnite što pre! 🙂

 

Bez komentara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati