Blogovanje okom statistike

мај 3, 2017
Ivan Minić

Blog kao platforma doživljava svoju novu mladost prethodnih nekoliko godina. Umesto svoje originalne funkcije – online ličnog dnevnika, blog se pretvorio u komercijalni alat i priliku da svoj sajt proširite sekcijom u kojoj će uvek biti nekog novog i zanimljivog sadržaja. Zašto je to važno? SEO. Sadržaj je mama, a blog je mesto gde možete u donekle slobodnijoj formi da izrazite mišljenja, stavove, ali i pokažete šta znate i umete.

Analitičari trendova kažu da je profesionalna upotreba bloga u velikom usponu. Takođe, količina i prosečna dužina sadržaja rastu. Uz to, sadržaj je sve bogatiji multimedijom, pored redovnog teksta. Analize kažu i to da je povratak investicije, odnosno ROI na blogu daleko viši, i dugoročiniji nego na bilo kom drugom kanalu.

A šta još kaže statistika?

  1. 43% čitalaca priznaje da neretko samo preleti sadržaj i ne zadrži se ni na čemu što mu ne privuče pažnju. (Hubspot)
  2. Sajtovi sa blogom imaju četiri puta veći broj indeksiranih stranica na pretrazi (TechClient)
  3. 53% blogera su stari od 21 do 35 godina (TechClient)
  4. Veći je procenat B2B biznisa nego B2C biznisa koji imaju blog (SocialMediaExaminer)
  5. 63% Amerikanaca je nešto kupilo na osnovu preporuke sa bloga (TechClient)
  6. 47% kupaca pročita 3-5 članaka pre nego što se obrati prodavcu (Demand Gen Report)
  7. Blog članci bogati ilustracijama imaju u proseku dva puta više čitanja (JeffBullas)
  8. 94% ljudi dele na društvenim mrežama informacije verujući da mogu da koriste njihovim prijateljima (NYTMarketing)
  9. Prosečna dužina najbolje rangiranih blog postova na Google je oko 1200 reči (SearchMetric)
  10. SEO leadovi imaju procenat zatvaranja od 14.6%, dok je sa direct mail i print leadovima to i do 10x manje. (SearchEngineJournal)
  11. Više od 70% korisnika ignoriše plaćene rezultate (oglase) u pretragama (SearchEngineJournal)
  12. U proseku više od 2/3 blogera objavljuje sadržaj ređe od jednom dnevno a češće od jednom mesečno (ContentMarketingInstitute)
  13. 45% marketara smatra da je blog centralno mesto content marketing strategije (SocialMediaExaminer)
  14. 61% marketara koji rade B2B klijente je u kontaktu su svojim timom barem jednom nedeljno, a značajan procenat je u stalnom (svakodnevnom) kontaktu. (ContentMarketingInstitute)
  15. Prelomna tačka u kojoj dolazi do rasta posete blogu od oko 30% je između 21 i 54 posta. (TrafficGenerationCafe)
  16. 22% malih biznisa u Americi planira da u narednih 12 meseci snimi video o svom proizvodu ili usluzi i plasira ga na Youtube (BIA/Kelsey)
  17. Kompanije sa 10 i manje zaposlenih odvajaju 42% svog budžeta na sadržaj (ContentMarketingInstitute).

Bez komentara

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

mCloud mailing lista
Da li želiš da se prijaviš na mCloud mailing listu i svake nedelje dobijaš informacije o našim tekstovima na blogu i novostima iz mCloud-a?
Nemoj više prikazivati